Gault&Millau evalueert voor de 1ste keer het food-aanbod op dancefestival WECANDANCE en kiest drie favoriete gerechten en cocktails

De bekende restaurantgids Gault&Millau en het elektronische dansfestival WECANDANCE slaan voor de allereerste keer de handen in elkaar om het eten en de cocktails op het festival te evalueren. Gault&Millau zal dit jaar met ervaren inspecteurs aanwezig zijn om er zowel de food standen als de restaurants te bezoeken om het eten en de cocktails kritisch te evalueren. Nadien kiest de gids haar 3 favoriete gerechten en cocktails van het festival.

Evaluatie van het food aanbod op WECANDANCE
WECANDANCE is een bekend muziekfestival dat al voor de 7de keer plaatsvindt op de Zeedijk in Zeebrugge. Tijdens de editie dit jaar (9, 10 en 11 augustus) zal Gault&Millau voor de eerste keer het aanbod aan festivaleten en cocktails beoordelen. Daarbij worden zowel de foodstanden als de restaurants bezocht en wordt er rekening gehouden met criteria zoals smaak, kwaliteit, sfeer en bediening, gebruikte ingrediënten en gezondheid. WECANDANCE wil door deze consultancy opdracht blijven evolueren en het festivaleten optimaliseren naar komende edities toe.

Gault&Millau’s favoriete food & cocktails op WECANDANCE
De restaurantgids zal op WECANDANCE ook 3 favoriete gerechten en cocktails selecteren. Daarbij wordt gekeken naar de op alle vlakken best presterende food & drink stand of het best presterende restaurant. Zowel de kwaliteit van de ingrediënten, de smaak, de sfeer en de beleving, gezondheid en duurzaamheid worden hierbij in rekening gebracht. De gekozen gerechten en cocktails krijgen na afloop van het festival een certificaat waarmee ze hun deskundigheid kunnen aantonen.

Beelden: https://we.tl/t-oYhB3xa2gS

Over Gault&Millau
Gault&Millau is een leidende uitgever binnen de wereld van de gastronomie. Maar Gault&Millau brengt veel meer dan dat. Met het project Culinary Innovators staat de groep stil bij de sleutels van het succes van gastronomie en horeca in de toekomst. Want nooit eerder in de geschiedenis evolueerde alles zo snel. Het bedrijf kijkt ook naar kwaliteitsverbetering voor gemeenschapskeukens via het project Grote Keuken en de Gault&Millau Catering Awards. Met het project ‘POP’ speelt Gault&Millau in op de trend van toegankelijke en trendy eetadressen waar beleving en concept centraal staan. Tenslotte wordt Gault&Millau meer en meer gevraagd als consultant door bedrijven uit de ruime voedingssector.

FOOD PARTNERS 16x9.mp4

MP4 - 28 Mb